Zadania projektu:
1.
opracowanie według pytań:
·
jak było?
·
jak jest?
·
jak powinno być?
Przykład rozwiązań prawnych lub organizacji zabiegającej o
przestrzeganie/wprowadzenie tego prawa
2.
opracowanie na podstawie:
·
prawa, w tym międzynarodowego
·
przykładów porównawczych na świecie
3.
opracowanie przy wykorzystaniu:
·
artykułów, książek, stron internetowych NGOs
·
filmów dokumentalnych itp. wg uznania
4.
prezentacja (w ciągu 3 lekcji) po 20 min.
5.
po każdej prezentacji pozostałe zespoły wypełniają kwestionariusz wpisując
swoje uwagi (wspólnie):
·
Co było
ważne pod względem merytorycznym
·
Co się
podobało pod względem merytorycznym i technologicznym
·
Czego brakowało,
czego chcieliby się jeszcze dowiedzieć? pytania do tematu prezentacji
(przynajmniej jedno)
6.
Punktacja 0-5 przy każdym pytaniu (0-15)
7.
Ocena na podstawie oceny nauczyciela i
publiczności
8.
Dodatkowa punktacja za:
·
wkład pracy (indywidualnie),
·
oryginalność/atrakcyjność formy/pomysłu,
·
bibliografię
·
zachowanie praw autorskich
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz